Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Στη δάφνη της αυλής μου


                             Νιούτσικο λιανοκλάδι σε ξερίζωσα

                             Στου κράσπεδου τη χαραμάδα .

                             Σε τύλιξα στο δροσερό μαντήλι μου

                             στον κήπο μου να σε φυτέψω .

                             μικρή μου δάφνη , να σου πω τη σκέψη μου

                             δεν το περίμενα , να πιάσεις , να θεριέψεις !

                             Διάλεξα όμορφη γωνιά , να σε φυλάει

                             ο ήλιος , το φεγγάρι

                             κι εγώ να καμαρώνω απ’το παράθυρο

                             την φυλλωσιά σου την πυκνή με χάρη .

                             Κάθε πρωί σε χάϊδευα με τρυφερά λογάκια

                             σ’άρεσαν , πονηρούλα μου κι άπλωσες κλωναράκια.

                             Σαν έφτασες στο μπόϊ μου και ντύθηκες νυφούλα ,

                             περήφανη καμάρωνα που ήσουν ομορφούλα .

                             Σαν θέριεψες , σου ζήτησα ένα κλαδί να κόψω ,

                             στεφάνι για τον νικητή τον χιλιοδοξασμένο !

                             Μου τόδωσες από καρδιάς και με περίσσια αγάπη

                             και μούπες¨ πάντα νάρχεσαι να πλέκουμε στεφάνι

                             για ήρωες αληθινούς , ήρωες της Ελλάδας !¨

                             Λευκά ανθάκια , αχτινωτά , μικρούλικα

                             Κ’ύστερα σπόρος πράσινος και μαύρος ,

                             πόσες φορές ένα απ’τα φύλλα σου δανείστηκα ,

                             το φαγητό μου για να νοστιμέψω .

                             Πράσινη η φυλλωσιά σου κι ας χειμώνιασε ,

                             τα άλλα δεντριά του κήπου γυμνωμένα ,

                              εσέ καλημερίζω , δοξασμένη μου

                              κι εσέ καληνυχτίζω , τιμημένη ! 

                  

                                                       Ποίηση : Δήμητρα Μπαρδάνη

                                                                        Λάρισα – 25/5/2014  .

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: