Σάββατο 2 Μαΐου 2015

Πρωτομαγιά 2015


                Σκόρπια κείμενα , σκόρπιες σελίδες , πεταμένες εδώ και εκεί , μέσα σε συρτάρια του γραφείου μου , στα ράφια της βιβλιοθήκης μου , παντού .

                Τις παίρνω στα χέρια μου , τις διαβάζω και φέρνω στο νου μου μνήμες παλιές , αγαπημένες , που πέρασαν και δεν θα ξανάρθουν.

                Από όλες τούτες τις νοσταλγικές στιγμές είναι κάτι ¨ώρες¨ ξεχωριστές , που με σταματούν , που δύσκολα τις αποχωρίζομαι .

                Είναι από τα χρόνια της νιότης μου . Τότε , νέοι , όμορφοι κι ωραίοι , που ζούσαμε τη ζωή , που κάναμε όνειρα και οράματα για το μέλλον . 

                Πολλές φορές αναπολώ αυτές τις νεανικές στιγμές ... Και ξυπνώ ξαφνικά από το όνειρο . Και τινάζομαι όρθιος . Και αντικρίζω την πραγματικότητα μπροστά μου .

                Δεν μπορώ να κάνω και διαφορετικά ... Τα χρόνια πέρασαν , σκέπτομαι . Έκανα τις διαδρομές μου . Καλές και άσχημες , δεν έχει σημασία .

                Τώρα κάνω ¨ταμείο¨ . ¨Κέρδη και Ζημίαι¨ . Στα χρόνια , που έφτασα , μάλλον κερδισμένο πρέπει να κατατάξω τον εαυτό μου .

                Και αυτό είναι κάτι , που με παρηγορεί .

                Καλημέρα . Καλή Πρωτομαγιά 2015
                Βασίλης Παλαμηδάς – Βόλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: