Τρίτη 26 Απριλίου 2016

Ξεχώριζε με το χιούμορ του


               Ο αείμνηστος ηγέτης της Μεγάλης Βρετανίας Ουίνστον Τσώρτσιλ (1874-1965) , θεωρείται όχι μόνο ένας από τους πιο δυναμικούς πολιτικούς στον κόσμο , αλλά και ο άνθρωπος που διέθετε ίσως την περισσότερη αίσθηση χιούμορ έναντι των άλλων πολιτικών .

              Ήταν θαυμάσιος ρήτορας και δεν είχε καμιά αυταπάτη για την υπέρ αυτού εύνοια του πλήθους .

               Ας αναφερθούμε σε τρία περιστατικά , που χαραχτηρίζουν το δηκτικό πνεύμα του ανδρός .

               Λέγεται ότι μεταξύ Ουίνστον Τσώρτσιλ και Μπέρναρ Σω ( 1856-1950)

 Ιρλανδό συγγραφέα ,  διαμορφώθηκε ο εξής έξυπνος διάλογος :

               Μπ.Σω ¨ : ¨ Έχω δύο θέσεις για το έργο μου , για σας και για έναν φίλο σας , αν έχετε έναν ¨ .

               Τσώρτσιλ : ¨ Ευχαριστώ . Θα έλθω στη δεύτερη παράσταση , αν θα υπάρξει δεύτερη ¨ . 

                Είναι γνωστή η αντιπάθειά του Τσώρτσιλ στον σοσιαλισμό . Σε μια προεκλογική καμπάνια , έλεγε : ¨Ο καπιταλισμός έχει ένα μόνιμο ελάττωμα , την άνιση κατανομή των αγαθών. Ο σοσιαλισμός αντίθετα έχει ένα σταθερό προτέρημα : Την ίση κατανομή της ... φτώχειας ¨.

                Τα μυστικά της ζωτικότητάς μου , έλεγε , είναι ότι : ¨ Δεν έχω στο αίμα μου παρά ερυθρά αιμοσφαίρια . Το οινόπνευμα σκότωσε από καιρό τώρα όλα τα λευκά αιμοσφαίρια ¨ .

 

                Β.Π. – Βόλος 24/4/2016              

                               

 

 

    

Δεν υπάρχουν σχόλια: