Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

¨ Θα περάσει κι αυτό ¨


               Έχει δικαίωμα ο δημιουργός να έχει πολιτική θέση και αν ναι ποια πρέπει να είναι αυτή ; Να κοιτάει δεξιά , να κοιτάει αριστερά ή ευθεία στο κέντρο ;

               Με αφορμή την επικαιρότητα , τις δύσκολες μέρες που περνάμε όλοι μας , ο συνθέτης και στιχουργός Νίκος Πορτοκάλογλου έγραψε ένα τραγούδι με τίτλο ¨ Θα περάσει κι αυτό ¨ .

              Ένα τραγούδι αφιερωμένο από καρδιάς σε όλους μας , με την ευχή να θυμόμαστε πιο συχνά ότι και εμείς και οι άλλοι , είμαστε ταξιδιώτες στο ίδιο ¨ καράβι ¨ .

¨ Δεν κοιμάμαι τις νύχτες κι ανεβάζω πυρετό δηλητήριο στο αίμα

και στο μυαλό .

Κάποιος θέλει να με σώσει μ’ένα φάρμακο φριχτό ,

ίσως και να με σκοτώσει αν τολμήσω ν’αρνηθώ .

Θα περάσει κι αυτό , θα περάσει η ζωή , θα περάσεις 

κι εσύ θα περάσω κι εγώ .

Θέλω να τραγουδήσω , θέλω να μοιραστώ το ηφαίστειο να σβήσω ,

που μου καίει το λαιμό .

Διχασμένη μου πατρίδα , διχασμένη μου καρδιά ,

μεσ’ στα ερείπια σε είδα να μετράμε τη ζημιά .

Θα περάσει κι αυτό , θα περάσει η ζωή θα περάσεις κι εσύ ,

θα περάσω κι εγώ ¨ .                

Δεν υπάρχουν σχόλια: