Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Μα εγώ είμαι Έλληνας


Χρόνια με χτυπάτε , χρόνια στέκομαι ,

χρόνια με πουλάτε και τ’ανέχομαι ,

χρόνια ο σκοπός σας , να αφανιστώ ,

Έλληνας χαμένος , πρόγραμμα βατό ,

Έλληνας θαμμένος , γη χωρίς θεό .

 

Μα εγώ είμαι Έλληνας , δεν θα πεθάνω ,

υπήρξα άρχοντας στον κόσμο επάνω ,

είμαι αυτός που σού χει μάθει ,

στο αλφαβητάριο , μη κάνεις λάθη .

Έγώ σε γέννησα , σ’έχω αναθρέψει ,

κι ό,τι δικό σου , μου τόχεις κλέψει ,

μα εγώ είμαι ΄Ελληνας , πάντα αντάρτης ,

άνθρωπος δίκαιος και δημοκράτης .

 

Τώρα ζητιανεύω και η ψυχή σου χαίρεται ,

τώρα ξεπουλάω , μα ποιός Θεός το δέχεται ,

τώρα μου ζητάτε το υπάρχον μου ,

ως και τη ψυχή μου , που χω επάνω μου ,

δεν θα μου τα πάρεις , ούτε από τον τάφο μου .

 

Μα εγώ είμαι ΄Ελληνας , δεν θα πεθάνω ,

υπήρξα άρχοντας στον κόσμο επάνω ,

είμαι αυτός που σου χει μάθει ,

το αλφαβητάριο , μη κάνεις λάθη .

εγώ σε γέννησα , σ’έχω αναθρέψει ,

κι ό,τι δικό σου , μου τόχεις κλέψει ,

μα εγώ είμαι Έλληνας , πάντα αντάρτης

άνθρωπος δίκαιος και δημοκράτης .

 

Μα εγώ είμαι Έλληνας ευλογημένος ,

σ’επαναστάσεις αναθρεμμένος ,

έχω παλέψει , έχω νικήσει .

θεριά ανήμερα , έχω λυγίσει ,

δεν κάνω πίσω , θα πολεμήσω ,

και τους ρουφιάνους , θα τους διαλύσω .

Αυτούς Ελλάδα μου , που χρόνια τώρα ,

τον δρόμο σου άνοιξαν , στην κατηφόρα ¨ .

 

Από τον μεγάλο δίσκο ¨ ΜΑΖΙ ¨- Στίχοι Κ.Χορλιαφάκης,
Μουσική : Κ.Χορλιαφάκης-Στράτος Κουμπάς.Ερμ.Ν.Σφακιανάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: