Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

Ωριμότητα και απειρία

                                                        Ωριμότητα και απειρία                                           
                    Η δημοσιογράφος Έλενα Ακρίτα αφηγείται βιωματικό της περιστατικό που της συνέβη στα εφηβικά της χρόνια :                                      
                 ¨Ήμουν 15 χρόνων ,     όταν ερωτεύτηκα               τον καθηγητή των Αγγλικών στα                  
Εκπαιδευτήρια Ζηκίδη . Και τον ερωτεύθηκα πολύ . ΄Ηταν 42 χρόνων καθόλου     ωραίος ,   όμως γοητευτικός άνθρωπος , με αίσθηση χιούμορ και εξαιρετικός δάσκαλος .    Τον                     σκεφτόμουν , δεν κοιμόμουν , δεν έβλεπα την ώρα για να τον δω στο μάθημα , έχανα   τα         λόγια μου , κατακοκκίνιζα . Εκείνος το κατάλαβε και σιγά το δύσκολο δηλαδή , μπαμ έκανε          από χιλιόμετρα για έναν έμπειρο άνθρωπο , που σίγουρα είχε αντιμετωπίσει       και άλλες       ερωτοχτυπημένες  μαθητριούλες                           
                  Μια μέρα με κράτησε μετά το μάθημα για να μου μιλήσει . Μου είπε πολλά   γι αυτό το συναίσθημα , που γεννιέται ανάμεσα στους καθηγητές και στους μαθητές  , αλλά      και ανάμεσα σε εφήβους και ώριμους γενικότερα .  Μου μίλησε με σοβαρότητα , ευγένεια ψυχής και υψηλό αίσθημα ευθύνης . Ήθελε να με απομακρύνει , χωρίς να με πληγώσει ή να με μειώσει και το κατόρθωσε .                                 
                 Πιστέψτε με ειλικρίνεια . Αν στη θέση του καθηγητή ήταν ένας άθλιος , σαν τον τύπο που έγινε αιτία να αυτοκτονήσει το 14χρονο κοριτσάκι , εγώ τότε στα 15μου θα  τον       ακολουθούσα , χωρίς δεύτερη σκέψη , όπου μου ζητούσε . Δεν υπήρχε περίπτωση να του αντισταθώ . Το γεγονός ότι τίποτα ακριβώς δεν συνέβη οφείλονταν στη δική του ωριμότητα και όχι στη δική μου εμπειρία , που τότε δεν ήξερα ¨που πάνε τα  τέσσερα ¨.            
                Βασίλης Παλαμηδάς – Βόλος – 25 -5 -2020        .   

Δεν υπάρχουν σχόλια: