Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

Έλληνας είμαι και Χριστιανός Ορθόδοξος


                                     Έλληνας είμαι και Χριστιανός Ορθόδοξος            
               Εμένα μου αρέσει πολύ που είμαι συντηρητικός . Μου αρέσει να συμβάλλω
στη διατήρηση των παραδόσεων και ηθών , μου αρέσει να μη θεωρώ ¨ πρόοδο¨    το             
γκρέμισμα των κοινωνικών ηθών και των δομών που χτίστηκαν με τον ιδρώτα     των            
εργαζομένων και όχι με την τεμπελιά και το άραγμα στου Ψυρρή και στο Γκάζι από το   
πρωί με καφέ , το μεσημέρι με μπίρες και το βράδυ με ουισκάκια , χωρίς      κανείς να             
ξέρει που βρίσκονταν τα λεφτά για μια τόση καλή ζωή …                                     
               Και γι αυτό επιλέγω να  ψηφίζω το συντηρητικό κόμμα της χώρας μου και να κόβω τον δρόμο στη δήθεν πρόοδο , που χαϊδεύει τα αυτιά της αναρχίας , της  πολεμικής                      κατά της θρησκείας , της παραβίασης όλων των ηθικών κανόνων που μας κληροδότησαν
οι γονείς μας .                         
              Και γι’αυτό ¨γίνομαι Τούρκος ¨, όταν η υπουργός Παιδείας , την οποία τοποθέτησε το κόμμα στον οποίο πιστεύουμε και το οποίο  θέλουμε να διατηρεί και να     
σέβεται τις παραδόσεις , αποφασίζει να καταργήσει την αργία της εορτής των Τριών Ιεραρχών και να την αντικαταστήσει με προαιρετικό εκκλησιασμό και προαιρετικές ομιλίες στα σχολεία .                                                         
               Ούτε θρήσκος είμαι , ούτε θρησκόληπτος , ούτε φανατικός της θρησκείας .            
Έλληνας είμαι και χριστιανός Ορθόδοξος . Και μου αρέσει αυτό , όπως μου αρέσει  να            
βλέπω τις εκκλησίες με τον σταυρό , σε μια πατρίδα στης οποίας την ελευθερία  έχει    συμβάλει τόσο πολύ η ορθόδοξη πίστη . Δεν έχω μελετήσει ενδελεχώς τη δράση των   Τριών Ιεραρχών , αλλά και γνωρίζω τα ονόματά τους και θυμάμαι απέξω το τροπάριό τους , κι ας μη το ακούω συχνά τα τελευταία χρόνια . Και πολύ θα ήθελα η Κυβέρνηση ,   την οποία εμπιστεύτηκα , να έχει αντιληφθεί , ότι η χώρα μας υφίσταται μία χωρίς   προηγούμενο ισλαμική εισβολή , η οποία , αν δεν αντιμετωπιστεί με αποφασιστικότητα   θα μετατρέψει τη χώρα σε ισλαμική Τζαμαχιρία . Και όταν η χώρα βρίσκεται μπροστά σε μια τόσο σοβαρή κρίση , όχι μόνο δεν αγγίζεις την εορτή των Τριών Ιεραρχών , αλλά την   ενισχύεις όσο μπορείς !                                           
             Κι ακόμη , σε μια χώρα της οποίας ένα από τα μεγαλύτερα είναι η υπογεννητικότητα , δεν βγαίνει ο υπουργός της ¨ συντηρητικής ¨ Κυβέρνησης  να κατακεραυνώσει και να καταργήσει την αφίσα που έφτιαξαν οι ήρωες πολύτεκνοι ,    οι οποίοι τάσονται κατά των αμβλώσεων ! Αντίθετα , το ίδιο το Κράτος έπρεπε να κάνει καμπάνιες κατά της μάστιγας , της διακοπής των κυήσεων !                                 
             Δυστυχώς , όμως , φαίνεται ότι η ¨συντηρητική¨ μας Κυβέρνηση , έχει καταληφθεί  και αυτή από την ¨αριστερολαγνεία  ¨ και τον ¨προοδευτισμό¨ και ανταγωνίζεται    την        
¨πρώτη φορά Αριστερά¨ , στοχεύοντας στα ¨ψηφαλάκια¨ των κεντροαριστερών . Λίθοι , πλίνθοι Κεραμέως , ατάκτως ερριμμένοι …              
            Δ.Κ. – Αθήνα – 15-1-2020                 .
   
                                                                                                             
                      

Δεν υπάρχουν σχόλια: