Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019

Δεν είμαστε αιώνιοι


                                                            Δεν είμαστε αιώνιοι                              
               Περαστικός , κάποτε , πριν από χρόνια , σ’έναν κέντρικό δρόμο της πόλης μας , στσμάτησα  έξαφνα αντικρύζοντας ένα θέαμα πολύ αξιοπερίεργο  στις μέρες μας . Και εξηγούμαι : Ένας ηλικιωμένος γύρω στα ογδόντα να με σταματά μπροστά στη νεόδμητη εξαώροφή πολυκατοικία του , να καμαρώνει και να αυτοθαυμάζεται . Μου λέει χωρίς να    τον ρωτήσω : - Το βλέπεις αυτό το ακίνητο κύριε ; Εγώ το έφτιαξα . Είναι έργο μιας  ζωής , είναι δημιούργημα και ιδιοκτησία μου .       
               Τον έβλεπα , τον λυπόμουν και τον οίκτιρα , αυτόν τον άνθρωπο , για όλα αυτά που έλεγε και τα εννοούσε . Αν μπορούσα να του μιλήσω ελεύθερα θα του έλεγα : Αν  ήξερες πόσο λάθος σκέφτεσαι αγαπητέ μου δεν θα μου έλεγες αυτά τα λόγια . Στο σημερινό κόσμο  που ζούμε τίποτα δεν είναι δικό μας , τίποτα δεν μας ανήκει , τα πάντα είναι προσωρινά .  Τα σπίτια , τα μαγαζιά , τα ακίνητα ανήκουν στη πόλη , ανήκουν στην κοινωνία που γεννηθήκαμε και ζήσαμε και όλα αυτά θα τα αφήσουμε κάποια μέρα , όταν θα πάρουμε το δρόμο για τας  ¨ Αιωνίους Μονάς ¨         
               Το ερώτημα που τίθεται είναι : Τί μένει , λοιπόν , από το πέρασμα του ανθρώπου από τούτο τον κόσμο ; Για τις καλές πράξεις και τις ανθρώπινες συμπεριφορές , μέσα στις ανθρώπινες κοινωνίες , που έζησε ,   θα λάβει  το  Θεάρεστο τίμημα που δικαιούται και του  αξίζει .                 
               Βασίλειος Παλαμηδάς – Βόλος – 30-9-2019            .


Δεν υπάρχουν σχόλια: