Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

Ο ψαράς


Είμαι ένας απλός ψαράς , μ’ένα παλιό καΐκι ,

σ’όλων των θαλασσών γυρνώ , τα πλάτη και τα μήκη .

 

Μ’αέρηδες και κύματα , παλιόκαιρο και κρύο ,

με τα στοιχειά της θάλασσας , παλεύω σα θηρίο .

 

Το σκάφος μου σαν οδηγώ , το πάω όπου θέλω ,

δεν είμαι  σαν τον Σαμαρά και σαν τον Βενιζέλο .

 

Θυμάστε πήραν το σκαρί από τον Παπανδρέου ,

σαν ικανοί γι’αποφυγή τάχατες του μοιραίου .

 

Κείνος στα βράχια το έριξε κι αυτοί αντί για λύση

και ρότα για να βρουν σωστή τό’χαν μισοβυθίσει .

 

Τότε από το πουθενά έσκασε μύτη ο νέος ,

Captain  τον κάναν στη στιγμή παρ’ότι Συριζαίος .

 

Λάθος πορεία , θα μας πει , ως τώρα είχαν χαράξει ,

Το παίρνω όλο αριστερά και θαμαστέ εντάξει .

 

Δύο μοίρες πάει αριστερά και το καράβι γέρνει ,

Φωνάζει : Πίσω – μπρος – δεξιά , μα δεν τα καταφέρνει .

 

Λοστρόμοι , ναύτες και λοιποί αρχίζουν να την κάνουν

και να μην πάμε αύτανδροι δεν ξέρω αν προφτάνουν.

 

Με τέτοιους τιμονιέρηδες , τέτοιους καπεταναίους ,

θαμαστέ υποχείρια πάντα στους Ευρωπαίους .

 

εγώ , είμαι απλός ψαράς , δεν ξέρω από σαλόνια ,

μα θα χα βγει απ’τα νερά ετούτα , από  χρόνια .

 

Μέχρι κι ο Μπέος είπε χθες , πως όταν θα εκπέσει ,

θέλει εμένα τον ψαρά , στου δήμαρχου τη θέση . 

 

Μα δεν τσιμπώ κι αντί να μπω μέσα στη κολυμπήθρα

¨ φτύσε τα μπούτια σ ¨, θα του πω ¨να κάνεις μια τσουλήθρα ¨ .

 
Ποίηση : Άλιμος   -      Βόλος 19/9/2015   

Δεν υπάρχουν σχόλια: