Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Απάντηση Κων.Λούλη σε σχόλιο


               Με αφορμή άρθρο του αξιότιμου γυμνασιάρχη κυρίου Δημητρίου Μποσνάκη στη ¨Θεσσαλία¨ της 12-1-2014 σχετικό με τη ευγενική του άποψη να κατέλθω ως υποψήφιος στις προσεχείς δημοτικές εκλογές , είμαι υποχρεωμένος , αφού τον ευχαριστήσω θερμά για την εκτίμηση προς το πρόσωπό μου , να κάνω γνωστές προς όλους τους συμπολίτες μου , τις προθέσεις μου .

               Αγαπώ ιδιαίτερα την πόλη και την περιοχή που γεννήθηκα και πάντοτε με ενδιαφέρει η πρόοδος και τα προβλήματά της .

               Ανέκαθεν πιστεύω πως οι πολίτες πρέπει να ασχολούνται ενεργά με τα κοινά , έχοντας όμως ως ΜΟΝΑΔΙΚΟ σκοπό την ανιδιοτελή προσφορά στο κοινωνικό σύνολο .

               Είμαι ευτυχής που με αυτά τα ιδανικά αξιώθηκα :

  1. 1.      Να συμμετάσχω στις εκλογές του 1985 στην τελευταία τιμητική θέση της λίστας του ψηφοδελτίου της Νέας Δημοκρατίας στο νομό μας .
  2. 2.      Να δημιουργήσω και να διευθύνω , επί τρία χρόνια,    τμήμα μηχανογραφήσεως της Νέας Δημοκρατίας .
  3. 3.      Να υπηρετήσω επί δύο χρόνια ως Πολιτικός Διοικητής του Αγίου Όρους .
  4. 4.      Να διευθύνω τον Ραδιοφωνικό Σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος .
  5. 5.      Να συμμετάσχω στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ολυμπιακής Αεροπορίας .
  6. 6.      Να συμμετάσχω ως μέλος της Οικονομικής Επιτροπής  της Οικονομικής Επιτροπής της εκκλησίας της Ελλάδος .
                    Σε όλες αυτές τις θέσεις υπηρέτησα με ιδιαίτερο ζήλοκαι ευσυνειδησία.
                         Ακολουθώντας τις οικογενειακές αρχές των προγόνων μου , βουλευτών του Ελληνικού Κοινοβουλίου Αλκιβιάδη και Γεωργίου Λούλη , ουδέποτε δέχθηκα οικονομική αποζημίωση ( μισθό ή αμοιβές συμβουλίων κ.λ.π.) για τις θέσεις εκείνες για τις οποίες προβλέπεται κάτι τέτοιο , διαθέτοντας μάλιστα σημαντικές χορηγίες για την επιτυχία των σκοπών της κάθε αποστολής μου .
                         Αισθάνομαι την υποχρέωση να αναφέρω όλα αυτά για να μην υπάρξει η εσφαλμένη εντύπωση πως υπήρξα αδιάφορος πολίτης για τα κοινά , επικεντρωμένος μόνο στις επιχειρηματικές ή οικογενειακές μου υποχρεώσεις και με τη συνείδησή μου πλήρως αναπαυμένη έχοντας πράξει το καθήκον μου . Επιπλέον , όμως , οι εμπειρίες , αλλά και οι δοκιμασίες , που βίωσα στο χώρο της πολιτικής και της εκκλησίας στα 35 χρόνια που πέρασαν , ήταν για μένα πολύτιμες και καθοριστικές για τη σχέση μου με τα κοινά .
                         Ούτε η συκοφαντική λάσπη και οι επιθέσεις που δέχθηκα από ¨συναγωνιστές¨ στον πολιτικό στίβο , στα πρώτα βήματα της ενασχόλησής μου με τα κοινά , ούτε η εξαπάτησή μου από ¨πνευματικούς πατέρες¨ με απομάκρυναν από τους χώρους αυτούς και δε μείωσαν ποτέ το ενδιαφέρον και την πίστη μου .
                         Είναι γεγονός πως τις τελευταίες δεκαετίες οι θεσμοί και οι αξίες σε όλους τους τομείς της κοινωνικής μας ζωής έχουν υποβαθμιστεί δραματικά , φυσικά μετά από τις επιλογές μας σε κόμματα και πρόσωπα .
                         Δυστυχώς όλοι βιώνουμε και γνωρίζουμε πλέον καλά την κατάσταση 
    της σημερινής θλιβερής πραγματικότητας .
                         Τα αποτελέσματα της χρεοκοπίας , τα άδεια ταμεία , ο τραυματισμένος ιστός της δημόσιας διοικήσεως , οι συνεχείς μεταρρυθμίσεις σε όλους τους τομείς , τα νέα δεδομένα που δημιούργησε η ΑΛΛΑΓΗ στον κοινωνικό προσανατολισμό της νέας γενιάς , η υποβάθμιση των κοινωνικών αξιών , η απαξίωση των θεσμών και η τρομερή διαφθορά , που όπως διαπιστώθηκε διάβρωσε όλα τα επίπεδα της κρατικής μηχανής , δημιούργησαν αυτή την κοινωνική τραγωδία .
                         Ολα αυτά οδήγησαν σε μία απογοητευτική και προβληματική πραγματικότητα αριθμών , θεσμών και αξιών που μόνον άνθρωποι πολύ υψηλού επιπέδου με ξεχωριστά χαρίσματα , εξειδικευμένη μόρφωση , εμπειρία , αντοχή και σπάνιες αρετές , μπορούν να αντιμετωπίσουν .
                          Έχοντας πλήρη επίγνωση των δικών μου δυνατοτήτων και αρχών , πιστεύω απόλυτα πως με τις υπάρχουσες συνθήκες θα απογοητεύσω όλους , όσοι με εκτιμούν και προσδοκούν από εμένα κάποιο σοβαρό αποτέλεσμα .
                           Αυτό που γνωρίζουν πλέον όλοι οι πολίτες , όπως και εγώ , είναι ότι τόσο στο χώρο της πολιτικής , όσο και της εκκλησίας , υπάρχουν ανέντιμοι ¨επαγγελματίες ¨, χωρίς ηθικούς φραγμούς , που βλέπουν στην ενασχόλησή τους με τα κοινά και τη θρησκεία ως μέσον πολιτισμού απολαμβάνοντας την αίγλη της εξουσίας .
                           Υπάρχουν όμως πάντοτε άξιοι και έντιμοι , που αγωνίζονται .
                           Στη σημερινή όμως προβληματική κατάσταση είναι απαραίτητες τόσο οι ειδικές γνώσεις , όσο και οι αντοχές που ειλικρινά εγώ δεν διαθέτω .
                           Πολλοί είναι εκείνοι που γνωρίζοντας τις ικανότητές τους , πιστεύουν πως μπορούν να ξεπεράσουν τα τεράστια προβλήματα του τόπου .
                           Ειλικρινά θαυμάζω την αισιοδοξία και την αυτοπεποίθησή  τους , ευχόμενος να πετύχουν .
                           Πιστεύω το εκλογικό σώμα να εκτιμήσει σωστά και να αναδείξει νέους , καλύτερους από την περασμένη γενιά στη οποία ανήκω , ώστε μετά από μερικές δεκαετίες , με σκληρή και έντιμη δουλειά να απολαύσουν οι πολίτες αυτού του τόπου ευτυχισμένες μέρες , όπως τους αξίζει .
                           Πάντως ευχαριστώ για άλλη μια φορά την ευγενική αναφορά στο όνομά μου .
                           Με ιδιαίτερη τιμή
                           Κωνσταντίνος ΛούληςΒόλος
                           Εφημ.¨Θεσσαλία¨ 19-1-2014
                             
                           

Δεν υπάρχουν σχόλια: