Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Επιστολή στο φίλο Δημήτρη


                Αγαπητέ φίλε Δημήτρη καλημέρα και ¨ Χρόνια Πολλά ¨.

                Με μεγάλη χαρά και άπειρη συγκίνηση δέχθηκα το τηλεφώνημά σου τούτες τις Άγιες μέρες .

                Στους δύσκολους καιρούς που ζούμε είναι μεγάλη υπόθεση να σε θυμάται κάποιος . Και αυτή η χαρά γίνεται μεγαλύτερη όταν προέρχεται από χιλιόμετρα μακρυά και έναν φίλο που έχεις να τον δεις χρόνια .

                Πέρασαν τα χρόνια της νιότης , τα χρόνια της μέσης ηλικίας και φτάσαμε στα χρόνια της σύνταξης και με ό,τι αυτό συνεπάγεται .

                Οι φίλοι σκορπίσανε στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα . Άλλοι εδώ και άλλοι εκεί . Κάναμε οικογένειες , παιδιά , εγγόνια και η ζωή συνεχίζεται ...

                Δυστυχώς ο χρόνος τρέχει Δημήτρη . Δεν σταματάει με τίποτα . Είναι πανδαμάτωρ . Πότε πέρασαν τόσες δεκαετίες , ούτε που το καταλάβαμε . ¨ Λες και ήταν χθες ... ¨ όπως λέει το σχετικό άσμα .

               Παίρνω παράδειγμα τον εαυτό μου . Δεν μπορώ να το πιστέψω . Εγώ έγινα 75 ετών . Ένας παππούς . Ούτε που το φανταζόμουν . Και όμως είναι μια πραγματικότητα η ηλικία του καθενός μας που όλοι πρέπει να την αποδεχθούμε .

               Αν θέλουμε και άλλο να ζήσουμε προσοχή σε όλα . Με ένα υγιεινό διαιτολόγιο και αποφυγή του αλκοόλ και του καπνίσματος , με καθημερινή άσκηση , παίρνουμε παράταση ζωής . Αυτά εφαρμόζω εγώ προσωπικά .

               Και το βράδυ τι γίνεται με τις ατέλειωτες ώρες του ; Πως το περνάω ; Βρήκα τη λύση . Έχω τον υπολογιστή μου , ένα lap top και μπαίνω στο Διαδίκτυο . Εκεί στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ βρίσκω ό,τι θέλω . Έχω μπροστά μου μια παγκόσμια βιβλιοθήκη με χιλιάδες βιβλία . Θέλω ταινίες , θέατρο , μουσική όλα προσφέρονται δωρεάν . Εκεί βρίσκω θέματα που τα επεξεργάζομαι και τα στέλνω στη ¨ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ¨ , σαν ερασιτέχνης δημοσιογράφος , προς δημοσίευση . Έχω στείλει εκατοντάδες , εδώ και χρόνια . Δύο πρόσφατα κείμενά μου σας αποστέλλω συνημμένως .

               Έχω e-mail : vpal63@otenet.gr

               Έχω     site  : billpalamidas.blogspot.com

               Με αυτές τις παραπάνω διευθύνσεις θα με βρεις στο κάθε υπολογιστή .

               Σε κούρασα με τη φλυαρία μου Δημήτρη . Δεν φταίω εγώ , φταίει ο οίστρος που μου έδωσε το αγαπητό τηλεφώνημά σου .

               Θερμά σε χαιρετώ
               Βασίλης Παλαμηδάς – Βόλος 7/1/2015      

Δεν υπάρχουν σχόλια: