Σάββατο 20 Ιουνίου 2020

Είμαι Έλληνας


                                                                        Είμαι Έλληνας                                                 
                                                    Χρόνια με χτυπάτε , χρόνια στέκομαι .                      
                                                    Χρόνια με πουλάτε και τ’ανέχομαι  .                               
                                                    Χρόνια ο σκοπός σας , να αφανιστώ .                       
                                                    Έλληνας χαμένος , πρόγραμμα βατό .                                   
                                                    Έλληνας χαμένος , χωρίς γη , Θεό …                              
                                                    Μα εγώ είμαι Έλληνας , δεν θα πεθάνω ,              
                                                    Υπήρξα άρχοντας στον κόσμο επάνω .                              
                                                    Είμαι αυτός που σούχει μάθει ,                
                                                    Στο Αλφαβητάριο μην κάνεις λάθη .
                                                    Εγώ σε γέννησα σ ’έχω αναθρέψει                    
                                                    και ό,τι δικό σου , μου τόχεις κλέψει ,                       
                                                    μα εγώ είμαι Έλληνας , πάντα αντάρτης ,                        
                                                    Άνθρωπος δίκαιος και δημοκράτης …                            
                                                    Τώρα ζητιανεύω κι η ψυχή μου χαίρεται ,                            
                                                    τώρα ξεπουλιέμαι , μα ποιος θεός το δέχεται ,                               
                                                     τώρα μου ζητάτε τα υπάρχον μου ,                        
                                                      ως και την ψυχή μου πούχω πάνω μου .                                      
                                                      Δεν θα μου τα πάρεις ούτε από τον τάφο μου                                                           
                                                       Μα εγώ είμαι Έλληνας δεν θα πεθάνω ,                           
                                                       υπήρξα άρχοντας στον κόσμο επάνω   ,                         
                                                       είμαι αυτός που σούχει μάθει             
                                                
                                                      στ ΄αλφαβητάριο μην κάνεις λάθη .                             
                                                       Εγώ σε γέννησα , σε έχω αναθρέψει                             
                                                       και ό,τι δικό σου μου τόχεις  κλέψει  .                          
                                                       Μα εγώ είμαι Έλληνας ευλογημένος ,                                 
                                                       σ’επαναστάσεις αναθρεμμένος .                      
                                                       Έχω παλέψει , έχω νικήσει ,                                       
                                                       θεριά  θηρία έχω λυγίσει ,                          
                                                       δεν κάνω πίσω θα πολεμήσω                                           
                                                       και τους ρουφιάνους , θα τους διαλύσω .
                                                       Αυτούς Ελλάδα μου , που χρόνια  τώρα ,                         
                                                       το δρόμο σ ’άνοιξαν στην κατηφόρα .                                  
                                      Ένας Έλληνας μιλάει με την μητέρα Πατρίδα , που τη βλέπει , τούτο           
                        καιρό να απειλείται και να εκβιάζεται από εχθρούς και γείτονες . Μέσα του  έχει           
                        την ελληνική λεβεντιά ,  τις δόξες  και τα τρόπαια της Φυλής και έναν μεγάλο και     
                        αιώνιο όρκο , ότι δεν θα αφήσουμε ποτέ , εμείς οι Έλληνες , τούτα τα ιερά χώματα        
                        να μας τα βεβηλώσουν βάρβαροι και πολιτισμένοι επιβουλείς .        
                                     Βασίλης Παλαμηδάς – Βόλος – Ιούνιος 2020      .
 
 
  
                              
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
                
                                                                                                                                                                                                                                                                                     
                                                                             
                                                                            
                                                                   
                                                     
                                                                 

Δεν υπάρχουν σχόλια: